1.Wymień kilka osób,które poświęciły życie umacnianiu wiary Kościoła.
2.Naszą łączność z Kościołem jako wspólnotą wiary umacniamy zwłaszcza przez udział w Eucharystii. Ułóż hasło , którym zachęcisz kolegę do regularnego i czynnego uczestnictwa we Mszy świętej.
3.Podaj kilka przykładów naszej troski o zdrowie własnego ciała oraz ciała Chrystusa , którym jest Kościół.

troska o zdrowie ciała | troska o "zdrowie" Kościoła-Ciała Chrys.
__________________________________________________________
|
|
|
|
|

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:05:22+01:00
1. Jan Paweł II, Maksymilian Maria Kolbe, Ojciec Pio, św. Faustyna Kowalska
2. Odwiedź Chrystusa, czynnie i regularnie w kościele!
3. Troska o zdrowie ciała:
- przez higienę osobistą
- przez dobry ubiór
- przez dobre odżywianie
Troska o "zdrowie" kościoła-Ciała Chrystusa...
- przez ofiary składane na tacę

i dalej to już nie wiem..
12 2 12
2010-01-24T13:25:28+01:00
1. Jan Paweł II, siostra Faustyna Kowalska, Ojciec Pio, św. Piotr, św. Franciszek z Asyżu.
2. Eucharystia- jedyna i prawdziwa możliwość bycia blisko Boga.
3. Troska o zdrowie ciała:
- Ciepły, stosowny ubiór,
- Higiena osobista,
- Stosowność w zachowaniu, skromny ubiór,
- Zasady moralne.
Troska o Kościół
- Modlitwa,
- Regularna Eucharystia,
- Udzielanie się w kościele,
- Sakramenty św.
- Dary na tacę i do puszek.
29 4 29