Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T12:03:38+01:00
Mówi sie tak dlatego że czasami człowiek powie zdanie za duzo i może sprawic przykrość drugiej osobie. ;)


mam nadzieje ze pmogłam ;)
Pozdrawiam ;)
2 5 2
2010-01-24T12:03:39+01:00
Lepiej jest nic nie mowic niz powiedziec cos glupiego ;d
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:04:33+01:00
Czasami milczenie jest cenniejsze od mówienia na okrągło.Myślę tak dlatego, że nawet sto słów przez nas wypowiedzianych nie zastąpi np.jednego szczerego uśmiechu.
3 3 3