Odpowiedzi

2010-01-24T12:04:44+01:00
Szczęście-jest to stan w którym człowiekowi chce się żyć,cieszy się każdym dniem i każdą chwilą.Rozpiera go energia i ma dużo sił i chęci do zabawy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:05:56+01:00
Szczęście- jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. Psychologia wydziela w pojęciu szczęście rozbawienie i zadowolenie.
Medytacja - praktyki mające na celu samodoskonalenie, praktykowane szczególnie przez religie Wschodu, takie jak buddyzm, taoizm, konfucjanizm, hinduizm, a ostatnio także przez niektóre szkoły psychoterapeutyczne.