Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:07:04+01:00
Wstaw znak <, = lub >:

a) -3/4 < 1 1/2
0 > -5,38
-11 > -14
-2 > - 2 2/3

b) -0,9 > -1
-0,8 <-0,6
-1,6 = -1 3/5
- 7,8 > -7,82

c) - 1/4 > -1/2
-2 1/5 < 11/5
-7/16 > 7/11
- 5 3/5 > -5 7/8
2 1 2
2010-01-24T12:08:47+01:00
A) -3/4 ...<.. 1 1/2
0 ...>... -5,38
-11....>. -14
-2 ...>. - 2 2/3

b) -0,9..>.-1
-0,8..<..-0,6
-1,6..=..-1 3/5
- 7,8..>....-7,82

c) - 1/4..>..-1/2
-2 1/5..<...11/5
-7/16..>.-7/11
- 5 3/5..>..-5 7/8
1 5 1
2010-01-24T12:11:52+01:00
A) -3/4 < 11/2
0> -5.38
-11>-14
-2> -2 2/3
b)-0.9> -1.0
-0.8< -0.6
-1.6< -1 3/5
-7.8> -7.82
c) -1/4 > -1/2
-21/5 < 11/5
-7/16> -7/11
-5 3/5 > -5 7/8