Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:08:13+01:00
Y+4=2x+3y
2x+y=x-2y

-2y = 2x - 4
x = -3y

-2y = -6y - 4
x = -3y

4y = -4
x = -3y

y = -1
x = 3

Sprawdzenie
Podstawiamy wyliczone wartości do pierwszego równania:
-1 + 4 = 6 -3
3 = 3
I tak samo do drugiego równania:
6 - 1 = 3 + 2
5 = 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T13:05:05+01:00
Y+4=2x+3y
2x+y=x-2y

-2y = 2x - 4
x = -3y

-2y = -6y - 4
x = -3y

4y = -4
x = -3y

x=3
y=-1

Sprawdzenie wykonać można za pomocą podstawienia ;d