Odpowiedzi

2010-01-24T12:15:09+01:00
A)
raczki, cimochy, wieliczki,krupie i rynie
b)z augustowa do rutek nowych- na zachód-W
z rutek nowych do grabowa-na północ-N

innych nie mam ..sory
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:27:42+01:00
A) Raczki, Cimochy,Wieliczki,Krupie
b) południowo-zachodnim
polnocny-wschód
c)1:500000=1cm-5km
6*5km=30km
d)2,5cm+1,5cm+1cm+3cm=8cm
8*5km=40km
e)krótsza
f)2,8cm:1,4cm=2
500000:2=250000
1:250000


Mam nadzieje że bedzie dobrze
21 4 21