Odpowiedzi

2010-01-24T12:15:11+01:00
Przygotuj:
-roślinę doniczkową
-ciemną torbę foliową (najlepiej worek na śmieci)
Instrukcja:
-roślinę szczelnie zakryj workiem
-postaw ją przy kaloryferze lub wynieść na zimny balkon
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:46:13+01:00
Przygotuj:
1. dwie rośliny doniczkowe
2. czarny nie przepuszczalny światła worek
Instrukcja:
1.Jedną roślinę stawiamy w miejscu gdzie będzie miała duży dopływ światła i ciepła (np. parapet).
2.Drugą natomiast przykrywamy workiem i wystawiamy na zimny balkon bądź wstawiamy do lodówki.
3.Rośliny doglądamy codziennie i zapisujemy wyniki obserwacji zmian jakie zachodzą pod wpływem danych warunków.
4. Na końcu formułujemy wnioski iż roślina pozostawiona w cieple i z dużą ilością światła rozwija się szybciej niż ta w zimnie i ciemności.