Tak naprawdę jest to zadanie na Godzinę Wychowawczą.
W naszej klasie ma być Tydzień Uprzejmości i każdy musi przedstawić swoje pomysły. Daję za to dużo punktów, więc liczę na pomysłowość. Tydzień, tj.: od poniedziałku do piątku tylko.
Klasa liczy sobie 28 osób.

Można wykorzystać też kilka moich pomysłów (ale nie trzeba) :)
- konkurs literacki lub plastyczny
- podzielenie klasy na cztery grupy
- ocenianie grup pod koniec tygodnia, wybranie Najbardziej Uprzejmej

Czy coś takiego. Od razu dzielcie, co w jakie dni może się odbyć. Liczę na waszę pomoc i... oryginalność ^^ !

---- > Wybieram najlepszą odpowiedź! < ----

2

Odpowiedzi

2010-01-24T14:30:05+01:00
Zgadzam się z tobą to dobre pomysły :
- konkurs literacki lub plastyczny
- podzielenie klasy na cztery grupy
- ocenianie grup pod koniec tygodnia, wybranie Najbardziej Uprzejmej.

Moje propozycje są takie np. :
- Można zrobić listę z imionami wszystkich uczni ( i przywiesić w widocznym miejscu). Po jednej stronie będą imiona a u góry konkurencje :
a) ilu osobom pomogła w zadaniach ( CZYLI POMOC W NAUCE)
b) czy mówi dzień dobry
c) czy jest uprzejma
d) czy jest uśmiechnięta
e) czy zachowuje się kulturalnie
f) czy dobrze się uczy ( systematycznie, itp.)
g) czy udziela się społecznie
h) czy uczęszcza do jakiś klubów
i) czy jest koleżeńska
( We wszystkich podpunktach chodzi o daną osobę z kolumny)

Codziennie na ostatniej lekcji klasa będzie głosować w skali 0-5.
P.S. Podpunkty g oraz h będą oceniane tylko w piątek :)

Mam nadzieję, że pomogłam :)
Powodzenia i pozdrawiam ;D
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:45:24+01:00
Twój pomysł na ocenianie klasy pod koniec tygodnia bardzo mi
się spodobało.Niech wasz wychowawca przygotuje dużą kartkę i wypisze wszystkich uczniów waszej klasy.Każda osoba może dostawać np.plusy,a za złe zachowanie np.minusy.osoba z największą liczbą plusów zajmuje pierwsze miejsce,potem drugie i trzecie można
wymyśleć jakieś nagrody


1pierwsze zadanie może obejmować cały tydzień.podzielcie się na
równe grupy i niech każda grupa
np.każdy z klasy niech będzie dla siebie miły i sympatyczny ale i dla
innych uczniów również ze szkoły,obserwujcie się na wzajem a potem na pod koniec tygodnia
wymięcie się swoim zdaniem.najlepsza grupa np.pani(pan) wstawi 6 z dobrego zachowania

2.na wtorek
Niech każda osoba z swoją koleżanką,chłopak z swoim kolegą
opiszą jakąś śmieszną sytuację np.w szkole,domu,sklepie...która ich
spotkała i która została im w pamięci

3na środę
z literatury jeśli ci się spodoba.niech każdy przyniesie zdjęcie swojego pupila i niech go opiszą a osoby,które nie mają zwierzaka niech go sobie wyobrażą jaki powinien być.


4na czwartek
niech jedna osoba z klasy udaje że ma problem z którym sobie nie radzi.
niech każdy z klasy spróbuje ją pocieszyć.gdy każdy już spróbuje niech
ta osoba powie kto był najlepszy.

5na piątek
niech piątek będzie tak na luzie.niech każdy powie co o tym myślał i czy nu się podobało

mam nadzieję,że ci się spodoba


2 3 2