Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:24:49+01:00
0,8=8/10=4/5
-6=-6/1
3,75=3 75/100=3 3/4
-2=- 2/1
1\4=1/4
-12,8=-12 8/10=-12 4/5
-1,125= -1 1/8
3 =3/1
-1,4 =-1 4/10=-1 2/5
50 4 50
odododododododododododododoodddddddddddd
2010-01-24T12:26:08+01:00
0,8, -6, 3,75 -2 1\4 -12,8 -1,125 3 -1,4

0.8 = 4/5
-6= - 6/1
3.75= 3 3/4= 15/4
-2 1/4= -9/4
-12.8= -12 4/5= -64/5
-1,125 = -1 1/8= -9/8
3 = 3/1
-1,4 = -1 2/5= -7/5
28 4 28