Odpowiedzi

2010-01-24T12:13:54+01:00
Na moją patronkę wybrałam św. Marię Magdalenę ponieważ byla on jedyną kobietą tak blisko Jezusa a niespokrewnioną z Nim. W dawnych czasach kościół zacierał wszystkie ślady świadczace o szczególnej więzi wiążącej ją z Synem Bożym co sprawiło iż w dzisiejszych czasach, pomimo swojej wartości historycznej jest ona czesto pomijana we wszelkich zapiskach
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:22:41+01:00
Często uważa się, że św. Maria Magdalena to postać kontrowersyjna. Ja wybrałam ją na swoją patronkę, ponieważ jest patronką kobiet, uczniów i studentów. Maria Magdalena zainteresowała mnie również tajemnicą, jaką owiana jest jej osoba, bo spory dotyczące tożsamości Marii Magdaleny sięgają co najmniej średniowiecza. Była jedną z niewiast towarzyszących Chrystusowi podczas nauczania, była też świadkiem cierpienia na krzyżu i świadkiem jego zmartwychwstania.
Uważam, że to na tyle ciekawa postać, że wybrałam właśnie ją.
3 4 3