Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:13:07+01:00
Należy wyliczyć 15% z kwoty 46 zł

15% * 46 zł = 0,15 * 46 zł = 6,9 zł

Odp. Franek zapłacił 6,9 zł mniej.
4 4 4
2010-01-24T12:14:14+01:00
46zł-115%
x -100%

100% x 46:115%=40
46-40=6 zł
Odp.Franek zapłacil 6 zł mniej
3 4 3
2010-01-24T13:01:41+01:00
Zad. 1
46 zł - 100%
x - 15%

x= 15% * 46/ 100
x= 690/ 100
x= 6,9 zl
46 zl - 6,90 = 39,10 zł zapłaci na kiermaszu
4 3 4