Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:36:15+01:00
Szerokość - 28m
Długość - 2*28m=56m

Teraz liczymy pole działki:
P=28*56=1568m²
Teraz dzielimy pole na 4 (wtedy będziemy wiedzieć jaką powierzchnię ma 1/4 pola)
1568:4=392m²
Następnie m² zamieniamy na ary (100m²=1ar)
392m²=3,92 a

Odpowiedź:
Na pasiekę przeznaczono 3,92 ara.
1 5 1
  • skr8
  • Rozwiązujący
2010-01-24T18:15:15+01:00
Szerokość działki - 28m
Długość działki- 2*28m=56m

P=28*56=1568m2

1568*1/4=392m2
(100m2=1ar)
392m2=3,92 a

Odpowiedź:
Na pasiekę przeznaczono 3,92 ara.