ZAGADKA! W załaczniku mamy WYCIĄG, nad nim pisze Ą=ON, wychodzi ze to słowo wyciong, ale takiego słowa nie ma w słowniku polskim i jest nie poprawne wiec o jakie moze słowo chodzic?? czy ktos ma jakies pomysły??? Prosze o pomoc...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:45:50+01:00
On w agielskim znaczy na.
Może pomogłem ?
2010-01-24T17:09:03+01:00
On oznacza na w języku angielskim :-)

pomogłam ?
1 1 1