Odpowiedzi

2010-01-24T12:21:24+01:00
Dane :
łyżeczka = 7,2g
Pan wypija dziennie 4 łyżeczki
Pani wypija dziennie 1 łyżeczkę .
Na ile starczy 540g ?

7,2 * 4 = 28,8
1 * 7,2 = 7,2
28,8 + 7,2 = 36,0
540/36 = 15
Odp. Miodu starczy im na 15 dni .

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:21:42+01:00
4*7.2g=28 .8g
1*7.2g=7.2g
28.8g+7.2g=36g
540/36=15
Odp:wystarczy im na 15 dni


Myślę że pomogłam:P
2010-01-24T12:57:28+01:00
4*7,2g+1*7,2g=28,8g+7,2g=36g
540g/36g=15

Słoik miodu starczy im na 15 dni.