Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:50:31+02:00
128,00*0,55=70,4
180,00 *0,55=99
86,00 *0,55=47,3
235,00 *0,55=129,25
2009-10-01T19:51:20+02:00
128x0,45=57,6
128-57,6=70,4

180x0,45=81
180-81=99

86x0.45=38,7
86-38,7=47,3

235x0.45=105.75
235-105,75=129,25
2009-10-01T19:52:17+02:00
0,45 = 45%, więc obliczamy 55% ceny każdego towaru.

128 - 100%
x - 55%

128 × 55 7040
----------- = ------- = 70,40
100 100

180 - 100%
x - 55%

180 × 55 9900
---------- = ------ = 99,00
100 100

86 - 100%
x - 55%

86 × 55 4730
-------- = ------ = 47,30
100 100


235 - 100%
x - 55%

235 × 55 12935
---------- = ------- = 129,35
100 100