Odpowiedzi

2009-10-01T19:46:57+02:00
Dramat rodzinny łaaczy sie z tragedia a komedia z czyms szczesliwym
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:58:57+02:00
Dramat rodzinny - tragedia ktora wydarzyla sie w rodzinie; rodzinne problemy; smeirc bliskeigo;wypadek itp

komedia ludzka- nedorzecznosc; cos zaawnego;

odegrać w czyimś życiu znaczącą rolę- byc waznym dla kogos; np jego rodzicem; kochac kogos; przyjaciel; pomagac

wejść w rolę ojca,matki- zostac rodzicem; troszczyc sie