Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T12:27:52+01:00
Dane
W=720 kJ = 720000 J
m= 80 kg
g=10m/s2
wzór
Ep = mgh
z tego wyliczamy h
h= Ep/mg
h=720000 J/80kg*10m/s2
h= 900 m
Odp; Różnica wzniesień wynosi 900 m
2 4 2
2010-01-24T13:49:13+01:00
Dane:
m = 80 kg - masa
g = 10m/s - grawitacja
Ep = 720 kJ = 720000 J - energia potencjalna
szukane:
h = ? - wysokość

obliczamy z wzoru:
Ep = m*g*h

po przekształceniu wzoru:
h= Ep/m*g
h= 720000 J/80kg*10m/s
h= 900 m
Odp; Różnica wzniesień równa się 900 m
1 5 1