Odpowiedzi

2010-01-24T12:29:46+01:00
Zad1
Od najwyzszej temp odejmujemy najnizsza temp
2010-01-24T12:31:12+01:00
1.dodajemy wszystkie temperatury i dzielimy przez liczbę miesięcy (12-jeśli to średnia amplituda roczna)lub przez liczbę tygodni,dni.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:17:56+01:00
1. Amplitudę oblicza się za pomocą odjęcia od najwyższej temperatury średniej od tej najniższej. <prawdopodobnie tak, lecz pewna nie jestem ;)>

2. Klimatogram to są dane przedstawione w postaci diagramu. Najczęściej w słupkach określa się ilość opadów, a w postaci linii temperaturę.
10 2 10