Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:31:55+01:00
Polega na zastosowaniu prawa Pascala czyli prawie gdzie p1=p2 niezależnie od pola powierzchni. Z jednej strony jest duży tłok działający określoną siłą, z drugiej strony tłok ma mniejszą powierzchnię i dzięki temu jest wypychany z takim samym ciśnieniem. Pozwala to na podnoszenie dużych ciężarów przy użyciu niewielkiej pracy.
Tu opisałeś podnośnik hydrauliczny
2010-01-24T12:32:18+01:00
Prasa hydrauliczna to urządzenie techniczne zwielokrotniające siłę nacisku dzięki wykorzystywaniu zjawiska stałości cisnienia w zamkniętym układzie hydraulicznym.
2 3 2
2010-01-24T12:35:13+01:00
Prasa hydrauliczna sluzy do zgniatania pewnych rzeczy lub do zaginania nich, wartosc nacisku wyraza sie w N\m^2
2 3 2