Odpowiedzi

2010-01-24T12:33:36+01:00
Serdecznie zapraszam na uroczystość z okazji 15 rocznicy ślubu Kasi i Wojtka.Uroczystość odbędzie się dnia 15.10.09r o godz.18.30.Zapowiada się dobra atmosfera.Serdecznie zapraszam.

Najlepsza Odpowiedź!
  • Deo
  • Początkujący
2010-01-24T12:36:42+01:00
ZAPROSZENIE

Mamy zaszczyt serdecznie zaprosić Szanownych Państwa ....(tutaj kogo) na uroczystość 15 rocznicy naszego ślubu. Uroczyste spotkanie odbędzie się w restauracji U Zbycha dnia 21.2.2010 o godzinie 16.45. Prosimy o potwierdzenie przybicia na numer telefonu 886-223-442. Serdecznie zapraszamy

(podpis) Wiesia i Wacław Jurek.


b) W imieniu Zarządu Klubu Poetyckiego Strofa serdecznie zapraszamy Szanowna Pania na wieczorek poetycki poświęcony twórczości Wisławy Szymborskiej. Spotkanie odbędzie się w kawiarni Herbata dnia 21.12.2010 o godzinie 17.00. W programie wieczoru wiersze poetki recytować będzie Krzysztof Ibisz.