Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:32:32+01:00
Robotnicy kopali dół o długości 10 m , szerokości 6 m i głąbokości 1 , 5 m.
Ile m sześciennych ziemi wykopali robotnicy????

Dól jest prostopadłościanem i należy obliczyć jego objętość, czyli pomnożyć wszystkie wymiary:

10m*6m*1,5m=90m³

Odp. Robotnicy wykopali 90m³ ziemi.
1 5 1
2010-01-24T12:33:03+01:00
10*6*1,5=90 m³
Robotnicy wykopali 90m³ ziemi.
1 5 1
2010-01-24T12:34:14+01:00
V-objętość
V=a*b*h
V=10m*6m*1.5m
v=90m3(sześciennych)
1 5 1