Odpowiedzi

2010-01-24T12:34:13+01:00
no bo one potrzebuja swiezego powietrza i tam gdzie one są tam jest swieze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:34:17+01:00
Porosty są wyznacznikiem zanieczyszczenia powietrza, gdyż wystepują tak gdzie powietrze jest niezanieczyszczone. Nigdy nie rosną na zanieczyszczonych terenach.
2010-01-24T12:37:36+01:00
To znaczy że wykorzystuje się je do wyznaczania stopnia zanieczyszczenia na danym miejscu.Gdy powietrze jest bardzo zanieczyszczone,tam porosty nie mogą się rozwijać i żyć.