Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:38:57+01:00
Bądź trzeźwym
Hej chłopczyku,hej dziewczynko nie pij piwa,
i bądź trzeźwy jak ryba .
Bo alkohol same zło ,
i wszystko staje się szarą mgłą .
Wiec bądź trzeźwy kolego,
i żebyś nie miał wielkiego ego.
2 4 2
2010-01-24T12:41:14+01:00
Wierszyk
Bądź trzeźwym! to slowo znne przez wieki , mowi sie je do nie trzezwych ktozy uwazaja ze sa trzezwi.
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T13:10:20+01:00
Bądź trzeźwy mój chłopczyku,
i nie siedź z alkoholem w ręce przy stoliku,
bo to bardzo ważna sprawa,
by być trzeźwym już od rana.
no bo przecież żadne wino,
czy też piwo ani wódka,
nie powinno zastępować ci wymyślonego krasnoludka.
2 3 2