Odpowiedzi

2009-10-01T19:54:32+02:00
-2
-5
-9
-13
-3 ½
-7 ¹/₅
-3²/₃
-6⅘
2 2 2
2009-10-01T19:56:20+02:00
2 Odwrotność : -2
5 Odwrotność : -5
9 Odwrotność : -9
13 Odwrotność : -13
3½ Odwrotność : - 3 [1:2]
7¹/₅ Odwrotność : -7 [1:5]
3²/₃ Odwrotność : -3 [2:3]
6⅘ Odwrotność : -6 [4:5]

Liczby w nawiasach kwadratowych to ułamki zwykłe.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T19:56:56+02:00
odwrotnosci
2 odwrotnosci 1/2
5 odwrotnosci 1/5
9 odwrotnosci 1/9
13 odwrotnosci 1/13
3½=7/2 odwrotnosci 2/7
7¹/₅=36/5 odwrotnosci 5/36
3²/₃=11/3 odwrotnosci 3/11
6⅘=34/5 odwrotnosci 5/34
1 4 1