Odpowiedzi

2010-01-24T12:38:08+01:00
W dniu ........ odbedą się wybory do samorząd uczniowskiego. Chętnych proszę o przybycie ....(gdzie) o godz. ........
Dyrektor szkoły
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T12:40:20+01:00
Drodzy Uczniowie


W dniu ........... w naszej szkole rozpocnziemy nabór kandydatów do samorządu szkolnego.
Skłąd Samorządu szkolengo obejmuje nastepujace stanowiska :
przewodniczący szkoły , zastepca przewodniczącego , skarbnik .
Uczniowie którzy chcą kandydatować do samorządu szkolnego mają obowiązek wpisać sie na liste kandydatów , na którą bedzie zapisywać pani w sekretariacie .






dyrektor szkoły
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:43:21+01:00
Drodzy uczniowie ( np. szkoły podstawowej nr. 76) w najbliższym czasie odbędą się wybory do samorządu szkolnego. Jeśli masz świeże i nietypowe pomysły do zgłoś swoją kandydaturę poprzez powiadomienie o tym Twojej pani wychowawczyni. Następnie może zorganizować kampanie wyborczą i np. rozwieszać plakaty ze swoimi pomysłami, które chciałbyś wprowadzić w życie szkoły.

Dyrektor ( np. szkoły podstawowej nr. 76, Jan Kowalski)