Odpowiedzi

2010-01-24T12:40:26+01:00
1. Chrzest - Jezus przyjmuje nas do grona Dzieci Bożych
2. Bierzmowanie - Jezus namaszcza nas Duchem świętym
3. Eucharystia - Jezus daje nam swoje ciało i krew na pokarm
4. Pokuta - Jezus przebacza nam nasze grzechy
5. Namaszczenie Chorych - Jezus namaszcza chorych i ich błogosławi, aby mogli spokojnie umrzeć, albo wyzdrowieć.
6. Kapłaństwo - Jezus namaszcza diakonów, który zostają kapłanami, by czynić posługę w kościołach.
7. Małżeństwo - Jezus łączy mężczyznę i kobietę, aby mogli mieć rodzinę i swoje dzieci.

Nie wiem czy to będzie dobrze, ale napisałem to co wiem...
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:45:50+01:00
Sakramenty Święte
1.Chrzest-Jezus czyni nas dziecmi bożymi
2.Bierzmowanie-otrzymujemy w nim wielką moc Ducha Świetego
3.Najświętszy Sakrament-przyjmujemy go pod postacią chleba
4.Pokuta-odpuszczenie grzechów
5.Namaszczenie chorych-udzielenie ostatecznego rozgrzeszenia przed spotkaniem z Bogiem
6.Kapłaństwo-powołanie do służby Bogu i ludziom
7.Małżeństwo-wspólne życie zgodne z przykazaniami bożymi
14 3 14