Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:40:33+01:00
1.
Baza "latawiec",
baza "szafa",
baza "ryby",
baza "koperta",
baza "wiatrak",
baza "trójkąt",
baza "kwadrat".
2.
talerze płaskie,
talarze głębokie,
bulionówka,
półmiski.
3.
filtr poloryzacyjny,
filtr połówkowy.
2010-01-24T15:11:29+01:00
1.
szafa
trójkąt
kwadrat
latawiec
ryby
koperta
wiatrak
żurawia
żaby

2.
półmiski
salaterki
talerz płytki
talerz głęboki

3.
standardowy
wielopowłokowy
szklany
żelatynowy
nakręcany
efektowy
ochronny
soczewkowy