Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:42:25+01:00
Według ciągle dominującej opinii termin "mecenas" na określenie adwokata pochodzi od przydomka (trzeciego członu nazwiska) Caiusa Cilniusa Maecenasa - przyjaciela Oktawiana Augusta, który do historii przeszedł jako opiekun (mecenas) artystów swojej epoki
10 5 10
2010-01-24T12:43:24+01:00
Od arystokraty Mecenasa (od niego pochodzą słowa mecenas i mecenat, oznaczające opiekuna lub opiekę
4 4 4