DAJE NAJ !!!!
Przetłumacz podane wyrazy na j. polski:
alone-
as well-
boat - race-
choose-
crazy-
deed-
enough-
guess-
happy-
kick-
lose-
marathon-
move (n)-
obvious-
presenter-
runner-
sea-
secretly-
stick up your nose-
take-
tell-
thousand-
ticket-
training-
turn down-
turn on -
win -
winner-

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:45:26+01:00
Przetłumacz podane wyrazy na j. polski:
alone- samotny, samotnie
as well- również, także
boat - łódka
race- wyścig
choose- wybór, wybierać
crazy- szalony
deed- umowa ale również akt, dokument
enough- wystarczająco
guess- myśleć, sądzić, przypuszczać
happy- wesoły
kick- kopać
lose- tracić, przegrywać
marathon- maraton
move (n)- ruch
obvious- oczywisty
presenter- prezenter
runner- biegacz ale również ostrze łyżwy
sea- może
secretly- sekretnie (?)
stick up your nose- wtykać nos
take- brać
tell- powiedzieć
thousand- tysiąc
ticket- bilet
training- nauka, szkolenie, trening
turn down- odmówić, odrzucić
turn on - włączyć, odręcić (przeciwieństwo do turn off)
win - wygrać
winner- zwycięzca
1 4 1
2010-01-24T12:46:11+01:00
Alone- samotny
as well- jak dobrze
boat - łódź
race- wyścig
choose- wybierać
crazy- szalony
deed- czyn
enough- wystarczająco
guess- gość
happy- szczęśliwy
kick- kopnąć
lose- stracić
marathon- maraton
move (n)- ruch
obvious- oczywiste
presenter-prezenter
runner- biegacz
sea- morze
secretly- sekretny
stick up your nose- zadzierać nosa
take- wbrać
tell- mówić , powiadomić
thousand- tysiąc
ticket- bilet
training- trening, ćwiczenia
turn down - wyłącz
turn on - włącz
win - zwycięstwo
winner- zwycięsca