Odpowiedzi

2010-01-24T12:49:51+01:00
W wolnym czasie bawię się wraz ze znajomymi w ciuciubakę dlatego, iż jest to bardzo fajna zabawa. Daje wiele radości zarówno mi jak i moim przyjaciołom. Zawiązane oczy szalikiem, a następnie chodzenie po pomieszczeniu i poszukiwanie osób której uciekają przede mną jest na pewno fajną zabawą, którą polecam.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T12:52:03+01:00
Drogi pamiętniku!
Gdy mam wolny czas bawię się w ganianego, gram na komputerze. Zimą lubie pojeździć a sankach, nartach lub na snowbordzie. Latem jeździmy z przyjaciółmi na rowerach w długie trasy i biegamy. W te dwie pory roku najlepiej wykorzystuję czas na zabawę. :)
Mam nadzieję, że pomogłam.
1 5 1