Odpowiedzi

2010-01-24T12:50:28+01:00
Pod pierwiastkiem 15 - 6√6 = / do kwadratu
otrzymujemy 15 - 6√6 / znowu do kwadratu
225-36*6=9
podnosiliśmy 2 razy do kwadratu, a więc otrzymamy pierwiastek czwartego stopnia z 9
2010-01-24T12:56:04+01:00
No to tak
pod pierwiastkiem : 15-6pierwiastków z 6 , to trzeba skorzystac ze wzorów skróconego mnozenia reszta w załaczniku jak nie dojdzie to prosze o wysłanie maila :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:05:14+01:00