Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T12:54:02+01:00
Tylko teraz do kupienia jedyny i niepowtarzalny KWADRAT
Ma wszystkie boki równe a jego przekątne przecinają sie w połowie!
Tylko dzisiaj promocja! -50% ceny czyli tylko 999zł
Zapraszamy!
2 4 2
2010-01-24T13:19:54+01:00
Czworokąt to figura ponura KUPUJ czworokąt bo to cegła która nie jest LEGŁA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 3 1