Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:59:47+01:00
Jeśli byśmy mieli w miarę wszystko to nie cieszyłoby nas to, gdy coś dostaniemy. Pieniądze, zdrowie miłość czy to jednak wszystko? Jeśli to zdobędziemy będzie się nam wydawać, że znów czegoś nie mamy i tak w nieskończoność. Czy jednak po osiągnięciu tych rzeczy, które znaczyły dla tych osób „wszystko”, stwierdzą one, iż posiadają już wszystko? Zapewniam tutaj, iż tak się nie stanie. Natura człowieka płata mu często figle, tym razem również. Gdy osiągnie się już pierwszy swój cel, pojawia się następny. Tym razem to on znaczy „wszystko”. Po osiągnięciu tego celu znów pojawia się następny i znów to on teraz znaczy „wszystko”. I tak możemy wymieniać w nieskończoność. Potrzeby ludzkie są po prostu nieograniczone. Człowiek zawsze chce więcej, niż posiada. Szkoda, że nie umie docenić tego, co ma. Docenia dopiero wtedy, gdy straci. Ale taka jest już właśnie ta nasza natura...
2010-01-24T16:39:13+01:00
Nigdy niemożna mieć wszystkiego. Naprzykład gdy ktoś jest bogaty może sobie kupić co zechce markowe ciuchy, wizyty w różnych ośrodkach ale nawet za najwyższa kwotę na świecie nie można kupić sobie zdrowia ani nie można znaleźć sobie prawdziwego przyjaciela.