Odpowiedzi

2010-01-24T12:56:37+01:00
Odoaker (ok. 433-493) – wódz germański z plemienia Herulów
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T12:56:48+01:00
Odoaker to wódz germański który służył dla Rzymu.
3 3 3
2010-01-24T13:01:29+01:00
Odoaker (433-493) to imię wodza germańskiego będącego w służbie Rzymu. Spiskował przeciwko ostatniemu cesarzowi zachodniorzymskiemu, Romulusowi Augustulusowi. Przyczynił się tym samym do upadku cesarstwa zachodniorzymskiego w roku 476, czyniąc z tej daty datę graniczną między starożytnością, a średniowieczem.
2 2 2