Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T13:09:39+01:00
Dżungla uczy nas jak się zachowywać . niekiedy lepiej śię nie wychylać
uczy tagże jak walczyć z przeciwnikami i co nam grozi
2 3 2
2010-01-24T13:27:35+01:00
Dżungla uczy nas jak przetrwać - jak radzić sobie gdy zbliża się noc i ciemność spowija wsztko dookoła. Jak rozpalić wtedy ognisko i jak uchronić się przed dzikimi zwierzętami. Zaznajamia nas z naturą i jej pięknem. Uczy tego jak zdobyć pokarm by przeżyć - co można jeść a co jest trujące. Dżungla daje nam lekcję ostrożności i czujności na każdym kroku, gdy jesteśmy z dala od bezpiecznej, ludzkiej cywilizacji.
2 3 2