Przetłumacz:

Seltsame Stadtbahn
Die Stadtbahn in Wuppertal ist sehr alt, sie fährt seit 1901. Im Jahre 2001 haben die Wuppertaler das Jubiläum der bekannten Sehenswürdigkeit festlich gefeiert. Die Bahn ist eine Schwebebahn. Sie verkehrt etwa 10 Meter über dem Fluss und die Passagiere warten nie im Stau. Die Bahn verbindet verschiedene Stadtteile auf einer Strecke von 13,3 km und fährt mit ihren Elektromotoren etwa 60 km/h. Jährlich nehmen cirka 25 Millionen Fahrgäste die Schwebebahn. Warum? Der Stau wird unten immer dichter und die Bahntickets sind nicht zu teuer.

3

Odpowiedzi

2010-01-24T13:07:19+01:00
Strange Light Rail
Kolej w Wuppertalu jest bardzo stara, ona jazdy od 1901 roku. W 2001 r. Wuppertal rocznicy słynne zabytki są uroczyście obchodzone. Kolejowych jest podwyższone kolejowych. Działa około 10 metrów nad rzeką, a pasażerowie nie czekać w korkach. Kolej łączy różne części miasta na dystansie 13,3 km, z ich silniki i napędy elektryczne o 60 km / h. Każdego roku około 25 mln pasażerów podejmuje jednotorowe. Dlaczego? Korków jest coraz grubsza i na dole bilety kolejowe nie są zbyt drogie.
2 1 2
2010-01-24T13:10:45+01:00
Ta sama kolej miejska.
kolej miejska w Wuppertal jest bardzo stara, jeździ od 1901. W roku 2001 Wuppertal świętował 100rocznicę najsławniejszego punktu orientacyjnego. Kolej jest ... . działa prawie 10 metrów nad rzeką a pasażerowie nigdy nie stoją w korkach. Kolej łączy różne dzielnice na odcinku drogi 13,3km i jeździ na elektrycznych silnikach prawie 60km/h. Każdego roku jeździ nią około 25milionów pasażerów. Dlaczego? Korków jest zawsze dużo, a bilety nie są za drogie.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:49:03+01:00
Dziwne światła kolei. Kolej w Wuppertalu jest bardzo stara, ona jeżdzi od 1901 roku. W 2001 r. Wuppertal rocznicy słynne zabytki są uroczyście obchodzone. Kolejowych jest podwyższone kolejowych. Działa około 10 metrów nad rzeką, a pasażerowie nie czekaja w korkach. Kolej łączy różne części miasta na dystansie 13,3 km, z ich silniki i napędy elektryczne o 60 km / h. Każdego roku około 25 mln pasażerów podejmuje jednotorowe. Dlaczego? Korków jest coraz grubsza i na dole bilety kolejowe nie są zbyt drogie.
2 1 2