Odpowiedzi

2010-01-24T13:13:46+01:00
Romb jeden o boku 7cm,
a równoległoboków siedem, o bokach:
7cm
6 i 8cm
5 i 9cm
4 i 10cm
3 i 11cm
2 i 12cm
1 i 13cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:33:57+01:00
To tak jest jeden romb o boku długości 7cm,bo 7*4=28cm
Jest 7 równoległoboków;)
(7cm+7cm)*2=28cm
(1cm+13cm)*2=28cm
(6cm+8cm)*2=28cm
(5cm+9cm)*2=28cm
(2cm+12cm)*2=28cm
(4cm+10cm)*2=28cm
(3cm+11cm)*2=28cm


Myśleee ...że pomogłam;pp
`</3;*


1 5 1