Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T13:18:51+01:00
Ojcze nasz wielbimy ciebie
uchwalmy ciebie
wierzymy w ciebie
boże daj nam siły byśmy mogli tobie wiernie służyć
amen.
3 2 3
2010-01-24T13:19:00+01:00
Wmodlitwie tej wychwalamy Boga i jego dzieło stworzenia.Prosimy,by nigdy nie zabrakło nam jedzenia,by gdy zgrzeszymy odpuścił nam nasze grzechy,by nie wystawiał nas na ciężkie próby względem wiary,i by w dniu ostatecznym mogliśmy pójśc do niego z czystym sercem i sumieniem.

Panie jestem Twoim dzieckiem
pozwól mi cieszyc się Twoją obecnością
i miłością do wszystkiego co stworzyłeś
Daj mi wiarę na wszystkie moje dni.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:21:00+01:00
Ojcze nasz Którys jest w niebie dopomoz mi w zdrowiu zeby nie zabraklo mi nigdy chleba i dachu nad glowa i bron nas od wszelkich nieszczesc Maryjo dopomoz w zdrowiu w laskach Bozych i modl sie za nami do Boga Ojca wszechmogacego i pros nam o laski potrzebne w nauce i w zyciu codziennym amen.
Jak ci pomoglem to sie ciesze:))
2 5 2