1. Przetlumacz i odpowiedz:
a) Wohin gehst du montagnachmittags?
b) Was machst du da?
c) Was machst du am mittwochabend?
d) Was machst du am Wochenende?
e)Mit wem verbringst du das Wochenende?
f) Womit fahrst du ins stadtzentrum?
g) wohin geht die Klassenfahrt?
h) Was machst du auf dem Ausflug?
i) Der Wievielte ist haute?
j) Wann hast du die sommerferien?
k) Wie verbringst du die Sommerferien?

2.Przetlumacz na jezyk niemiecki i odpowiedz:
Ktory dzisiaj jest??
Ktorego mamy dzis??

Bardzo prosze o szybka pomoc:)

2

Odpowiedzi

2010-01-24T13:27:11+01:00
Zad 1
a) Gdzie idziesz poniedziałek po południu?
b) Co robisz? (teraz)
c) Co robisz w środę wieczorem?
d) Co robisz w ten weekend ?
e) Z kim spędzasz weekend?
f) Czym jedziesz do centrum miasta?
g)Dokąd ta wycieczka szkolna?
h) Co robisz w podróży? (w trakcie, podczas)
i) Który dzisiaj dzień?
j) Kiedy ty będziesz miał wakacje?
k) Jak spędzasz wakacje?

zad 2
Wer ist heute?
Was wir heute?

Odp:
Heute ist....
np. den sechzehnten Dezemer ,
den vierten Dezember,
den achtzehnten November



2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:30:53+01:00
Dokąd idziesz w poniedziałek po południu?
Co będziesz tam robił?
Co będziesz robił w środę wieczorem?
Co będziesz robił w weekend?
Z kim spędzisz weekend?
Czym pojedziesz do centrum miasta?
Dokąd będzie wycieczka szkolna?
Co będziesz robił na wycieczce?
Który dzisiaj jest? (dzień)
Kiedy masz wakacje?
Jak je spędzisz?

Der Wievielte ist heute?
Heute ist der vierundzwanzigste Januar.
3 4 3