Odpowiedzi

2009-10-01T20:04:56+02:00
Upadają szare, zwiędłe, oklapnięte...
Zapowiadają to co stać się musi...
Oto dzisiaj się jesień zaczyna.
Lato odchodzi. Odpływa.

Zostaje tylko zima.
Nieunikniona, śnieżna i biała.
Lecz po niej wiosna i lato i jesień...
Tak to ten świat wygląda...


To wiersz biały...
Mam nadzieję że się podoba.;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T20:31:13+02:00
Spadają na ziemię,
na nasze głowy, na ławki w parku.
Takie delikatne, suche
i ciepłe mają kolory.

Nawet nie wiesz co zwiastują - a ja wiem.
Przychodzi czas chłodu i liści kolorwych,
jesiennych...

Dobra, wiem że głupie. xD