Odpowiedzi

2010-01-24T13:24:41+01:00
Pocisk o masie 20 g ma predkosc 800 m/s .Oblicz energie tej kuli.

Dane
m = 20 g = 0,02 kg
v = 800 m/s

E = mv²/2

Wystarczy podsyawić dane:
E = 0,02 kg * 800 m/s / 2 = 16 J
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:25:02+01:00
20g=0,02kg
Energia kinetyczna
E=m*v kwadrat/2
E=0,02kg*(800m/s)kwadrat/2
E=6400J

Odp. Energia pocisku wynosi 6400J

Mam nadzieję że pomogłem;)
Liczę na najlepsze;P;D
1 5 1
2010-01-24T13:26:11+01:00
M=20g
v=800m/s
Ek=?
Ek=mv²/2
Ek=20g*6400m/s²/2
Ek=64000
1 1 1