Odpowiedzi

2010-01-24T13:38:16+01:00
Należy pomagać innym, gdyż wtedy mamy szansę uszczęśliwić i wywołać uśmiech na twarzy człowieka. Powinniśmy pomagać potrzebującym, gdy tylko możemy, gdyż nie wiadomo, jak potoczą się nasze losy. Jest prawdopodobieństwo, że i my kiedyś będziemy w potrzebie. Będąc dobrym człowiekiem, znajdziemy kogoś, kto i nam pomoże.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:39:07+01:00
Warto pomagać ludziom którzy potrzebują pomocy ponieważ pamagając robimy dobry uczynek i sprawiamy że na twarzy takiej osoby choć na chwile pojawia sie usmiech nadziei .
3 4 3