Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:39:26+01:00
Dodatnia - NIE
ujemna - TAK
niedodatnia - TAK
nie ujemna - NIE
całkowita - TAK
naturalna - NIE
wymierna - TAK

czekam na najlepszą odpowiedź :) ( byłam pierwsza! mi się należy :))
2010-01-24T13:39:39+01:00
Dodatnia - nie
ujemna tak
niedodatnia - tak
nie ujemna - nie
całkowita - tak
naturalna - nie
wymierna -tak
1 1 1
2010-01-24T13:40:28+01:00
Dodatnia NIE
Ujemna Tak
Niedodatnia Tak
Nie ujemna NIE
Całkowita NIE
Naturalna NIE
Wymierna TAK
1 1 1