Odpowiedzi

2010-01-24T13:49:55+01:00
Sercem widzi się to, czego na co dzień się nie zauważa.
Sercem dostrzega się to, czego inni ludzie widzieć nie chcą.
Sercem dociera się do najciemniejszych zakamarków drugiego człowieka.
Jeśli kiedyś poczujesz, że chce ci się płakać, zajrzyj w serce: znajdziesz tam tyle radości.
Jeśli któregoś dnia zadasz trudne pytanie, zajrzyj w serce: ono udzieli Ci odpowiedzi.
Jeśli któregoś dnia poczujesz, że jesteś w pułapce, zajrzyj w serce: ono pomoże Ci wybrnąć z tej sytuacji.
Jeśli któregoś dnia będziesz chciał popełnić głupstwo, zajrzyj w serce: ono do tego nie dopuści.
Jeśli któregoś dnia poczujesz, że chcesz być sam, zajrzyj w serce: ono zabierze Cie na bezludną wyspę.
Zajrzyj w serce, bo przecież ,,Dobrze widzi się tylko sercem.Najważniejsze jest nie widoczne dla oczu."

Jeśli się podoba,cieszę się,że mogłam pomóc a jeśli nie, to trudno :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:07:24+01:00
Serce to tylko organ. To tylko czerwony, żywy twor. To dar od Boga, który określa żywot twoj. Jednak moc jego nieprzebrana wypełnia pustki i niechciane poszukiwania. Niewinne oczy to tez tylko organ, lecz w innej mierze określa sie ich moc. To dwie ślepe gałki,które przed oczami mają noc. Idą za tym co piekne, bogate i...zdradne. Reszta odpada na drugi plan, gdzieś tam z boku. Miotają się jak w amoku. Lecz kiedy słońce przyćmi ich blask spali się ich kontenans. W oddali będziemy tylko słyszeć serca cichy szum. Nie idż za tym zakłamanym chaosem tylko kieruj się serca głosem.
1 5 1