Odpowiedzi

2010-01-24T13:40:13+01:00
Ponieważ przy oddychaniu wytwarzana jest para wodna która podczas dodatniej temp. skrapla się na szybach. Gdy na szybach jest temp. poniżej 0 para od razu zamarza tworząc te właśnie "kwiaty"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:49:26+01:00
Gdy w tramwajach są ludzie każdy z nich oczywiście oddycha i wydziela się coś na rodzaj pary (temperatura powietrza w tramwaju jest wyższa) . Para ta znajdująca się w powietrzu podczas zetknięcia się z zimnymi szybami skrapla się i odrazu zamarza. Inaczej jest gdy tramwaj jest pusty.
2010-01-24T14:41:38+01:00
Ponieważ na szybach osadza i krystalizuje się para wodna, która pochodzi od ludzi (emitowana przy oddychaniu, oraz parowaniu przez skórę). W pustym pojeździe nie ma źródeł wilgoci w postaci ludzi, to i nie ma się co na szybach osadzać.