Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:41:29+01:00
f(x)=(3-2m)x=3 jest rosnąca?
Ma być rosnąca więc

3-2m>0
-2m>-3/:(-2)
m< 3/2
Funkcja jest rosnąca dla m<3/2.
2010-01-24T13:44:14+01:00
F(x)=(3-2m)x=3 chya zamiast = ma byc + i zadanie wyglada nastepujaco:

A więc najważniejsze jest to, że funkcja y=ax+b jesnąca gdy a>0 !!! :)
w naszej funkcji a jest równe (3-2m).
Czyli
3 - 2 m > 0
- 2 m > - 3
m < 3/2 (zmieniam znak w drugą stronę, bo dzielę przez '-')

pzdr=)