Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T21:19:57+02:00
Liczny niewymierne: np. √2, √3, π

Między liczbami 1 i 2 liczby niewymierne to: √2, √3,
Między 2 i 3: √5, √7
Między 3 i 4: √10, π, √11

Generalnie między każdymi liczbami całkowitymi znajduje się pierwiastek, którego nie można przedstawić w postaci ułamka a/b.

*Można tu się bawić na wiele sposobów :P.
10 3 10
2009-10-02T23:00:19+02:00
Ponieważ zb. liczb całkowitych:
C=np.:{2,-3,-5,-100,-nieskończoność} obejmuje zb liczb IW
IW={3,4,5,6,7,}
10 1 10