Odpowiedzi

2010-01-24T13:49:30+01:00
-posąg Zeusa
-Dorycka świątynia Hefajstosa
-Partenon
-Riuny świątyni Artemidy
-Delficka świątynia Ateny
-Mauzoleum w Halikarnasie
-Akropol

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:18:37+01:00
- Delifcka świątynia Ateny
- Ruiny świątyni Artemidy
- Partenon
- Pomnik króla Leonidasa
- Posąg Ateny Promachos
- Posąg Zeusa Olimpijskiego
- Maska Agamemnona
- Brama Lwic
- Ruiny Pałacu w Knossos ( w tym Damy dworu, jeden z niewielu fresków, które przetrwały w ruinach pałacu)
- Akropol
- Erechtejon
- Amfora czarnofigurowa
1 5 1