Odpowiedzi

2009-10-01T20:19:35+02:00
1 i 4/5km to inaczej - 1,8km = 1800m

1800m - 100%
150m - x

x= 150m x 100% ÷ 1800m
x = 8 i 1/3 %

100% - 8 i 1/3% = 91 i 2/3 %

Odp. Zostało mu jeszcze 91 i 2/3 % drogi aby dotrzec do szkoły.
2009-10-01T20:21:50+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T20:21:56+02:00
1 4/5km=1,8km=1800m

przebył 150m

18000-150=1650

1800-1
1650-x

1650x1/1800=11/12

Musi pokonać jeszcze 11/12 całej drogi,(czyli dużo mu zostało jeszcze :)