Odpowiedzi

2010-01-24T13:46:43+01:00
Cześć ....
Powiem ci że mam w klasie takiego niegrzecznego kolege Denisa bardzo go nie lubie jest okropny!.Powinien zmienić swoje zachowaniena takie:
1.Nie wyzywał nauczycieli
2.Nie chlapał na wszystkich przy stole zupą
3.Nie ciągną koleżanek za kucyki
4.Nie biegał po ulicy robiąc korek.
5.I wreszcie zacząć sie uczyć!!!
Pozdrawiam Serdecznie <podpis>
57 4 57
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:46:54+01:00
(miejscowość, data...)

Droga Izo!
Na początku tego listu, chciałabym Cię serdecznie pozdrowić.
Dziś na lekcji J.Polskiego mówiliśmy o zasadach dobrego wychowania. Myślę, że współczesna młodzież nie zwraca na te zasady uwagi. To źle, ponieważ powinniśmy ich przestrzegać. Zauważyłam, że młodzi ludzie na przykład mówiąc "Dzień dobry" trzymają ręce w kieszeni, czy nie ustępują starszym i schorowanym miejsca w autobusie. Powinniśmy zachowywać się kulturalniej, bo my w przyszłości także będziemy tego oczekiwać.
A co ty o tym myślisz? Czekam na odpowiedź.

(podpis)
36 1 36